Фірмовий салон ASHLEY: Агромат, корпус В,
вул. Академіка Булаховського, 2/1, Київ
Пн-Пт: 11:00 - 19:00, Сб-Нд: 11:00 - 18:00
Інформація
Пошук

Повернення та обмін товару

Шановний покупець, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з дати продажу. Для повернення або обмін товару належної якості необхідно зв'язатися з логістичним відділом по телефону +380961338410 або відправити текстове повідомлення на електронну пошту: logistika@mebellavka.com.ua, для уточнення дати і способу повернення:

1.Повернення товару можна здійснити за адресою: м Київ, ТЦ "Декор Сервіс", пр-т Степана Бандери, 8/16А (1 поверх).

2. Товар може бути повернений як самим покупцем, так і службою доставки компанії. Вартість повернення товару, службою доставки компанії по м. Києву, становить 350 грн.

3. При поверненні товару з іншого населеного пункту, повернення здійснюється перевізником «Нова пошта». Обов'язково уточніть у менеджера дані, необхідні для відправлення товару, а також як повернути Вам гроші (на банківську карту, перекладом).

Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки товару. При поверненні товару перевізником, повернення грошей здійснюється не пізніше 7 днів після отримання товару.

Право на повернення грошей або обмін товару належної якості зберігається при дотриманні наступних умов:

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався (відсутні сліди збірки) і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

З усіх питань, в разі придбання товару неналежної якості Ви можете звернеться по телефону +380961338410 або відправити текстове повідомлення на електронну пошту: logistika@mebellavka.com.ua.

1. Заміну товару можна здійснити за адресою: м Київ, ТЦ "Декор Сервіс", пр-т Степана Бандери, 8 / 16А (1 пов.)

2. Товар може бути повернений як самим покупцем, так і службою доставки компанії.

3. При поверненні товару з іншого населеного пункту, повернення здійснюється перевізником «Нова пошта». Обов'язково уточніть у менеджера дані, необхідні для відправлення товару, а також як повернути Вам гроші (на банківську карту, перекладом).

Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки товару. При поверненні товару перевізником, повернення грошей здійснюється не пізніше 7 днів після отримання товару.

Не підлягають поверненню пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні особисто під ваше замовлення.

Дефектами меблів не є:

  • Незначні відмінності у відтінках і фактури оббивних тканин і шкір.
  • Незначні відмінності у відтінках кольору і відмінності малюнка лакофарбового покриття (декору).
  • Легкі складки на оббивному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою.
  • Відхилення від габаритних розмірів ± 2-4 см на один Виріб.
  • Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

    Використання Виробів виключно з метою, в спосіб і в порядок, які не суперечать чинному законодавству. Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання Виробу і не відповідає за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену Виробом.